Sponsring

Föreningen > Sponsring

Vill du sponsra Skövde Ryttarförening?

Har du en egen idé om vad du skulle vilja sponsra/bidra med?
Kontakta partnerskap@skovderf.se

Sponsringspaket

Här kan du läsa om våra olika sponsringspaket som finns för både privatpersoner och företag. Klicka på länken nedan.
Sponsringspaket SRF

Strö- & fodersponsor från 3 500kr/år

Här hjälper ni till med en del av kostnaden för strö och foder för en av våra hästar/ponnys.
Ert namn och logga kommer att sitta hos vald häst/ponny samt här på hemsidan.

Privatperson: 3 500kr/år
Företag: 5 000kr/år

Ridskolehästar som har sponsorer
Ridhusskyltar

Er skylt monteras på utsidan av stora ridhuset som ligger mot Stallsiken/Trädgårdsstaden.
Ni står för tillverkningskostnaden av skylten.

Kvadrat 120×120, 5500kr/år.
Tillverkningskostnad 1550 kr.

Rektangel 120×60, 4000kr/år.
Tillverkningskostnad 950 kr.

Är du strö-och fodersponsor och väljer den stora skylten (kvadrat) har vi ett paketpris på 8 000 kr!

Sponsorhuset

Klicka här för att ansluta dig!

Du och Skövde Ryttarförening får automatiskt pengar tillbaka på allt du handlar i någon av Sponsorhusets 644 anslutna butiker.

Handla via Sponsorhuset

När du ska handla från en butik så går du först in på Sponsorhuset och klickar sedan vidare till butiken du ska handla från. Då kommer du till butikens vanliga sida där du handlar precis som vanligt. Det blir aldrig dyrare att handla från butiken även om du går via Sponsorhuset, så det kostar inget extra för den som handlar.

Pengar till både föreningen och den som handlar

När du slutfört ditt köp från butiken så får du ett mejl från Sponsorhuset som visar hur mycket pengar du har fått tillbaka för ditt köp. Pengarna som du får tillbaka delas alltid lika mellan föreningen och personen som handlar. Pengarna till föreningen betalas ut kvartalsvis till föreningens konto.

Tävlingsmateriel

Vi anordnar tävlingar i dressyr samt hoppning och tar tacksamt emot sponsring i form av tävlingsmaterial. Ni kan sponsra valfri klass eller en hel tävling i ert namn. Sponsring kan ske i form av priser, goodiebags, vinstpengar eller annat. I utbyte får ni exponering både inför och under tävlingen, både på plats och i sociala medier.

Eller varför inte ett eget sponsorhinder? Ett sponsorhinder kostar 18,000 – 25,000kr och kommer att användas på samtliga av våra hopptävlingar.

Övrig sponsring

Vi tar tacksamt emot även annan sponsring. Allt från kontorsmaterial, byggmaterial, verktyg eller utrustning. Har ni egna idéer eller förslag så hör gärna av er så kan vi diskutera vidare!

För mer information, hör av er till partnerskap@skovderf.se

Granngården
Nu har du möjligheten att hjälpa Skövde Ryttarförening att få bonus på dina köp.
Granngården ger genom sin kundklubb Skövde Ryttarförening möjlighet att få lika mycket bonus på dina köp som du får.
Det kostar inte dig något mer än några minuter att aktivt välja att du vill stödja vår klubb, och vi lovar att dessa minuter är väldigt värdefulla för oss.
Varför inte be alla du känner stödja oss också? Man behöver inte vara medlem hos Skövde Ryttarförening.
Du stödjer oss enkelt genom att lägga ett mail till order@granngarden.se, och be att ditt konto ska bli kopplat till vår förening.
Svenska Spel

Har du spelkort?

Glöm då inte att registrera Skövde Ryttarförening på Svenska Spel, under namnet ”Skövde RF”. Då är föreningen med och får dela på 50 miljoner som delas ut till landets föreningar.
Du kan ha tre föreningar som förmånstagare.

Anslut här

Våra Sponsorer