JOYNA

Bli prenumerant och få chans att vinna varje vecka
– både till dig själv och föreningen!

Skanna QR-koden för att komma till vår försäljningssida, eller tryck på gula knappen ”Anslut här”

Vi i Skövde Ryttarförening har valt att göra en stor lotterisatsning tillsammans med Folkspel och deras nya digitala prenumerationslotteri JOYNA.
Vi ser en möjlighet till stora intäkter löpande som på olika sätt kommer påverka verksamheten. Vår ambition är att ge alla chansen att vara med i detta intäktsarbete.

Här har du som prenumerant chans att vinna upp till 10 miljoner – varje vecka! Vinner du så får även föreningen samma summa!

Prenumerationen kostar endast 160 kr/månad och det är ingen bindningstid.

Intäkterna går till hästkontot så vi kan köpa in fler hästar och ponnyer till verksamheten!

Tack för att Du väljer att stödja vår förening!

Rulla till toppen