Medlemsengagemang

Föreningen > Medlemsengagemang

Vill du engagera dig på något vis i vår förening? Du är varmt välkommen in i gemenskapen!
Läs här nedan om det är något som lockar
eller hör av dig till styrelse@skovderf.se om du har egna tankar och förslag!

Styrelsen

Styrelsen är föreningens beslutsorgan och behöver engagerade medlemmar som vill vara med, antingen som styrelsemedlem eller stötta/hjälpa till utan att sitta med i styrelsen!

Under fliken Styrelsen hittar du mer om vilka som sitter med i styrelsen samt vad de har för funktion/uppdrag.

Hör av dig till någon i styrelsen alt. till styrelse@skovderf.se vid intresse eller för mer info!

Tävlingssektionen

Tävlingssektionen har hand om, planerar och genomför alla klubbens tävlingar samt Pay and ride/jump.

Är du intresserad av att hjälpa till eller sitta med i Tävlingssektionen, hör av dig till tavling@skovderf.se

Ungdomssektionen

Föreningens ungdomssektion anordnar aktiviteter för medlemmar upp till 26 år. Allt från käpphästaktiviteter till hajker, rykttävlingar och barnkalas!

Vill du vara med i US eller på annat sätt engagera dig, hör av dig till någon i US eller till us@skovderf.se

Rulla till toppen